Amb Farmers&Co Menorca-Mallorca-Eivissa-Formentera podran comercialitzar els seus productes

Farmers&Co Menorca-Mallorca-Eivissa-Formentera és el nom del model de franquicia que ha aconseguit unir en un projecte comú les 3 cooperatives liders a Menorca ( Sa Cooperativa del Camp, COINGA i Coop. Sant Martí), 8 cooperatives de Mallorca (Coop. Agrícola de Porreres, Camp Mallorquí, Coop. Pagesa de Pollença, Coop. De Sóller, Fruita Bona, Ecoilla, Coop Vidauba i Agromallorca), 3 d’Eivissa(Coop. Sant Antoni, Agroeivissa i Coop. Santa Eulalia) i 1 de Formentera (Coop. del Camp de Formentera).

Ara fa un any, Sa Cooperativa del Camp de Menorca va iniciar aquest projecte, pioner i innovador dins el sector cooperativista, com a fórmula de comercialització per donar visibilitat i valor als seus productes i, al mateix temps, asegurar una distribució constant i diferenciada. El format va ser testejat a les fires de franquicies de València i a Expofranquicia de Madrid amb molt bons resultats, i actualment hi ha 10 establiments oberts a nivel estatal.

Aquest model i els seus resultats va ser presentat fa uns mesos davant la resta de cooperatives agrolimentàries de les Illes Balears, que es van il·lusionar amb el projecte i també van veure en aquest model una sortida pels seus productes, i una manera ofertar conjuntament i de forma complementària gairebé 500 referències de formatges i embotits artesans, carn, fruites i verdures de temporada, condiments, olis i infusions, vins i licors, rebosteria i confitures tradicionals i artesania de les illes. A més el model pot complementar-se amb un servei de degustació i amb activitats de turisme rural directament relacionades amb els productes i els productors.

Per això, els aliments que ofereix el camp de Menorca, Mallorca, Eivissa i Formentera i la gran singularitat i varietat dels productes artesans elaborats directament pels productors i una qualitat controlada des de la recollida al camp fins a l’entrega a la tenda, són la gran proposta de valor de la nova franquícia, que pretén expandir-se al mercat nacional i internacional.