Començam amb el fondant. Fonem la mantega i la cobertura al bany maria. Mentre es fon separam el vermell del blanc d´ou, muntam el blanc de l´ou a punt de neu amb una mica de sucre. Ho reservam a la g…
Encalentim el forn a 170ºC a dalt i a baix. Posam dins un bol la farina, el sucre, l´oli i els ous, ho batem tot plegat. Quan tot estigui ben homogeni, hi afegim la pastanaga i la llevadura.
Després …
Es tracta d´un entrant, però també es pot emprar com a postres.Per començar, encalentim 10 grams de mantega en una paella i sofregim l´escalunya durant 1 minut. Hi afegim les pastanagues i ho reme…
·
·
0