//

Téntol, el vi solidari amb els malalts d’ELA

El celler Pere Seda i Licors Moyà presenten una nova anyada del seu projecte més altruista

El celler Pere Seda i Licors Moyà han presentat una nova edició del seu vi més altruista: el Téntol 2025. Aquesta iniciativa solidària implica una aportació conjunta de 2.000 euros, —1.000 per empresa—, que es destinen íntegrament a una entitat social de les Illes Balears.

Enguany, el vi Téntol es destina a l’Associació Balear d’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA Balears), que acompanya les persones diagnosticades d’ELA i les seves famílies, i els ofereix suport, orientació i espais de trobada. La donació ja ha estat formalitzada per part de les dues empreses.

Aquest projecte arriba a la seva tercera edició. En les dues anteriors, les aportacions de Pere Seda i Licors Moyà es destinaren a Sonrisa Médica i a Aproscrom.

D’una banda, Téntol negre correspon a l’anyada 2023 i combina merlot, cabernet sauvignon i callet. Ha reposat dotze mesos en botes de roure. Té un color vermell robí intens, aromes de fruita vermella i en boca és elegant i llaminer.

D’altra banda, Téntol blanc, de la collita 2024, s’ha elaborat amb premsal, chardonnay, macabeu, giró ros i moscatell. És un vi net, amb aromes que evoquen pinya i plàtan. En boca resulta fi i fresc.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat