Actualitat / Concursos i premis / Reportatges i novetats

Pablo Izquierdo, Campió Estatal de Cuina Vegana Ciutat de Palma

També han estat guardonats Pablo Ramírez, Gonzalo Alonso i Òscar Salas

·

El cuiner Pablo Izquierdo, del restaurant Übec, ha estat proclamat campió del V Campionat Estatal de Cuina Vegana Ciutat de Palma amb Producte Local, celebrat el dilluns 24 de novembre. El cuiner ha signat un destacat doblet perquè també ha rebut el Premi Especial al Millor Plat Dolç amb Producte Local. La seva proposta ha convençut el jurat per la seva tècnica, concepte i un ús exemplar del producte de proximitat en una final celebrada al restaurant Tast del Club Nàutic de Palma.

El podi l’han completat Carlos Ramírez, del restaurant La Mujer de Verde , que ha obtingut el segon premi, i Gonzalo Alonso, del restaurant Aromata , reconegut amb el tercer premi. El palmarès va incloure també el Premi Especial al Millor Plat Salat amb Producte Local , que ha estat per a Òscar Salas, del restaurant Aquíara.

Organitzat per l’Associació de Cuiners Afincats a les Illes Balears (ASCAIB), aquest certamen ha reunit xefs de tot l’Estat espanyol en una final que ha posat el focus en la innovació culinària sostenible i en el teixit productor de les Illes Balears.

Jornades Gastronòmiques de Peix 2026 de Menorca 

Els nius del projecte Vida als Olivars s’estrena a Mallorca

El Bar Plata abaixa la persiana a Palma

La panada de me de Mallorca del forn Sant Cristo de Palma guanya el I concurs de panades de me

Voro inicia la vuitena temporada amb un sol menú de 240 elaboracions