La Fageda ha organitzat dissabte l7 de juny a primera edició de La Festa del Gelat, un esdeveniment especial i inèdit que s’ha celebrat als jardins del Mas els Casals, al cor del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
L’objectiu de l’acte ha estat presentar la nova gamma de gelats i compartir aquesta transformació tant amb públic intern com extern.
La festa ha acollit devers dues-centes persones i ha inclòs un concert en acústic de la cantautora manresana Sara Roy, que ha captivat el panorama musical català amb les seves melodies emotives. Guanyadora dels premis Enderrock 2022 a Millor Artista Revelació i Millor Cançó d’Autor per votació popular, Sara Roy té més de 47.000 seguidors a les xarxes socials.
L’acte també ha comptat amb el maridatge de La Gastronòmica, projecte empordanès de Clara Antúñez i Jaume Montanyà que organitza experiències al voltant del vi i la gastronomia.
15 anys elaborant gelats
La primera edició de La Festa del Gelat s’emmarca en la celebració dels 15 anys de la producció de gelats de La Fageda, i ha servit per presentar la transformació integral d’aquesta gamma, que inclou tant una reformulació del producte com un nou posicionament de marca, amb l’objectiu de donar visibilitat al projecte social i traslladar l’extraordinària història que hi ha al darrere d’aquest producte.
Els eixos del projecte se sustenten en la reformulació del producte acompanyada d’un nou envàs que incorpora el nou posicionament de marca Extraordinària diferència.
La reformulació dels gelats de La Fageda incorpora quatre referències elaborades amb matèries primes d’alta qualitat i una notable millora en la cremositat:
- Caramel salat amb ametlles garrapinyades
- Galetes de xocolata
- Iogurt amb encenalls de xocolata
- Iogurt amb mango
La Fageda va iniciar la producció i venta de gelats l’any 2010, en una nau de Badalona. La voluntat de preservar els llocs de treball d’un Centre Especial de Treball situat en aquest municipi, dedicat a l’elaboració de gelats i que havia fet fallida, va ser el motiu que va impulsar l’ empresa garrotxina a iniciar la seva activitat al sector dels gelats. Pocs anys més tard, la producció es va traslladar a Santa Pau.