La coca de ceba, pebres vermells, formatge de cabra i herbes aromàtiques de Carme Dalmau ha resultat guanyadora de la segona edició del Concurs de Coques Salades amb Oli de Mallorca celebrat dia 29 d’octubre a la plaça de La Cartoixa de Valldemossa organitzat per l’Associació de Comerciants de Valldemossa amb la col·laboració de la Denominació d’Origen Oli de Mallorca.
El jurat, que ha tastat les quatre coques finalistes, estava format pels cuiners Miquel Calent i Koldo Royo; el batle de Valldemossa, Nadal Torres; l’olier de la DO Oli de Mallorca Julián Baraja i el president de Pimeco, Bernat Coll, els quals han valorat la incidència de l’oli verge extra, el gust, presentació i creativitat de les coques.
En acabar les seves deliberacions s’han lliurat els premis als guanyadors i tots els assistents han pogut tastar les coques participants.














Deixa un comentari