/

Taste Mallorca, la nova plataforma gastronòmica multicanal de l’illa

El restaurant Boho - Coves de Gènova ha acollit la presentació d'aquesta eina impulsada per Restauració Mallorca CAEB

Aquest dilluns a vespre, 30 de juny, ha tingut lloc la presentació oficial de Taste Mallorca, la nova plataforma gastronòmica multicanal creada per Restauració Mallorca CAEB per reforçar la visibilitat del sector, facilitar les connexions professionals i oferir al consumidor final una porta d’entrada a l’autèntica cuina de l’illa.

L’esdeveniment s’ha celebrat al restaurant Boho – Coves de Gènova, un espai emblemàtic que ha reunit restauradors, productors locals, mitjans de comunicació i institucions en una vetllada dedicada al talent i al producte local.

Durant la presentació, Antoni Martorell, director general d’AgènciaCom ha explicat que „Taste Mallorca és una plataforma gastronòmica multicanal que té com a centre una pàgina web en la qual conviuen els restaurants i els proveïdors, i que posa en valor tot el sector gastronòmic. A més, també té un espai d’experiències gastronòmiques que hem iniciat amb Voro, i al qual se n’hi sumaran moltes més“.

Juan Miguel Ferrer, president de Restauració Mallorca CAEB, ha destacat que “a Mallorca estan sorgint restaurants amb molt de talent i d’alguna manera la idea neix de crear una eina mallorquina per unificar tot el talent en una plataforma molt nostra. Per això, hem creat aquesta pàgina web que uneix tot el talent gastronòmic de l’illa i que s’ha de nodrir tant de restaurants com a proveïdors de Mallorca“.

Per part seva, Guadalupe Ferrer, regidora de Comerç, Restauració i Autònoms de l’Ajuntament de Palma ha subratllat que „iniciatives com la creació d’aquesta plataforma són passes fonamentals per potenciar la imatge gastronòmica de Palma, les quals donen la visibilitat que mereixen els nostres negocis i restauració, i que connecten la gastronomia local amb un públic ampli i divers”.

Finalment, José Marcial Rodríguez, conseller de Turisme del Consell de Mallorca, ha afirmat que “és el moment que el turisme sigui palanca de canvi, palanca de transformació i de convertir el model turístic que ens ha portat on som fins on volem anar. A més, ha posat en valor el producte exclusiu de l’illa, i tots els professionals que es dediquen a la cuina“.

Taste Mallorca es presenta com una comunitat digital viva i dinàmica que permet als usuaris descobrir restaurants, reservar taula o adquirir experiències gastronòmiques úniques, alhora que ofereix a restauradors i proveïdors un espai de promoció conjunta i connexió directa.

La iniciativa neix amb un doble objectiu: facilitar la digitalització del sector horeca a l’illa i crear una comunitat activa que permeti als professionals de la gastronomia compartir, descobrir i col·laborar de manera àgil i eficient.

A més, Taste Mallorca integra diverses funcionalitats dissenyades per respondre a les necessitats reals del sector. D’una banda, ofereix un espai perquè els restauradors puguin promocionar les seves propostes gastronòmiques i assolir nous públics. Alhora, permet als clients descobrir experiències autèntiques, amb la possibilitat de fer reserves de forma directa.

Durant l’acte s’ha servit una degustació de producte local amb Sobrassada de Mallorca IGP, Arrózame, Puig, Túnel, José Luis Ferrer, i marques col·laboradores com ara San Miguel i Codorniu, a més del càtering de Boho – Coves de Gènova.

Amb aquesta presentació, Taste Mallorca comença la seva trajectòria amb l’objectiu de convertir-se en una eina de referència per a la projecció i digitalització del sector gastronòmic a Mallorca.

Schreibe einen Kommentar

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat