Cafè Sa Plaça de Galilea

·

Cafeteria / Pamboli

Plaça de Pius XII, 4

Galilea / Tramuntana

971 14 72 06

10-15 euros

Montag geschlossen

Al Cafè Sa Plaça de Galilea hi podeu fer un berenar, dinar o sopar de pa amb oli, frit, ànnera confitada, etc. com també fer-hi una copa o un cafè. L’espai és petit i molt acollidor, i compta amb una terrassa de paisatge meravellós des d’on es pot veure la mar. Durant l’hivern, tanquen una mica més prest els dies feiners, devers les 21 hores. Obert des de l´agost de 2008.

Comparteix-ho

6 Kommentare

  1. Avatar von manel
    manel

    Es la tercera vegada que hi anam en pocs temps, i les tres han resultat molt saticfactories, cuina honesta i simple sense pretencions, pero saborosa i cassolana, bon tracte, simpatics i pacients amb la gent (ja quedan pocs) la rel.lacio qualitat preu inmillorable, el local senzill, la terrassa amb vistes a na bauçana de escaldol (en el bon sentit de la paraula)
    per tornar hi

  2. Avatar von Joan
    Joan

    Avui hem anat a Sa Plaça de Galilea, mos ha encantat tu, un jove ben agut, mos ha servit benissim! bon tracte amb el client! Dinar bonissim! prebes padrons! bonissim! un 10!

  3. Avatar von Antònia S.
    Antònia S.

    Tenen una terrassa per passar-hi una estona agradable, fent un cafè o un suc. Un altre dia hi tornaré per dinar.

  4. Avatar von Mónica
    Mónica

    Molt bon tracte personal, la terrassa espectacular. Hi ha menú, bona relació qualitat-preu

  5. Avatar von Carles
    Carles

    mmm… fa molt bona pinta, de segur que aniré quan me desembarqui.

Deixa un comentari

La teva adressa electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris están marcats *