És la gelateria més popular de Palma
Miquel Solivellas, el gelater i fundador de la Gelateria Can Miquel de Palma ha mort aquest mes de juliol, amb 81 anys. Justament ara feia 6 anys que havia inaugurat el nou local del carrer Montcades de Palma.
Nascut a Caimari, va començar la seva carrera en els anys 50 com a pastisser, fins que l’any 1979 va obrir la gelateria Can Miquel a l’avinguda de Jaume III de Palma. Allà es va fer popular per la qualitat dels gelats que elaborava artesanalment i, també, per la gran varietat de gustos que hi oferia, entre els que no hi faltaven els d’oli d’oliva, com a homenatge al poble que el va veure néixer.
Actualment duen el negoci la seva filla Teresa Solivellas i el seu gendre Joan Valero, amb la col·laboració dels seus néts. L’actual local, ubicat al carrer Montcades, número 9, és l’únic que actualment té en marxa la família, ja que l’any 2015 varen decidir tancar el que tenien a Jaume III. Aquest nou espai és ampli i ofereix una variada i saborosa carta de gelats, com també una oferta complementària en dolços, cafès i infusions.
Com a curiositat, us deixam aquest vídeo antic publicitari sobre la gelateria més popular de Palma:













Deixa un comentari