/

Jaime Martínez: “TaPalma està consolidada a la ciutat i té tot el suport d’aquest Ajuntament”

El concurs tindrà lloc el pròxim 20 de novembre al Palau de Congressos de Palma, i la ruta de tapes i còctels se celebrarà del 22 al 26 de novembre

La cita gastronòmica més important del panorama balear, TaPalma 2023, s’ha presentat el dilluns d’aquesta setmana a l’Ajuntament de Palma.

Aquesta nova edició, que reunirà els millors cuiners i bàrmans de l’illa, tendrà dos actes centrals. El primer serà el concurs de tapes i còctels el 20 de novembre en el Palau de Congressos de Palma, i el segon serà  la ruta, que es durà a terme del 22 al 26 de novembre a diferents barris de la ciutat.

El batle de Palma, Jaime Martínez, ha afirmat que “posar el nom de Palma a un esdeveniment com aquest és una bona notícia i apostar per TaPalma és un compromís que tenim com a Ajuntament, sobre tot amb la creació de la regidoria de Restauració que demostra el que ens importa el sector al consistori. TaPalma és un esdeveniment que està absolutament assentat a la ciutat i en el sector, i això és una gran notícia”.

Per la seva banda, Miguel Pardo, director de Relacions Institucionals de Trasmed, ha assenyalat que “volem donar les gràcies a TaPalma per confiar en nosaltres com a patrocinador”, i ha explicat que “enguany també es presentarà aquesta nova edició a Barcelona, ja que per nosaltres la gastronomia és cultura i és una aposta de la naviliera pel producte local”.

Antoni Martorell, director general d’AgenciaCom, ha explicat que “des de l’organització de TaPalma volem expressar el nostre agraïment a l’Ajuntament de Palma per acollir un any més aquest acte de presentació d’aquesta cita gastronòmica de la ciutat de Palma”.

I ha afegit que “enguany TaPalma compta amb el suport de les principals institucions com són l’Ajuntament de Palma, el Consell de Mallorca i el Govern de les Illes Balears, com també de totes les empreses privades que continuen apostant per aquest esdeveniment gastronòmic que té com a objectiu dinamitzar la ciutat a través del sector de la restauració”.

En representació del restauradors, Alfonso Robledo, president de Restauració Mallorca Caeb, ha expressat que “TaPalma és un esdeveniment gastronòmic que vol dinamitzar la ciutat en una de les pitjors setmanes de l’any per al sector de la restauració i el principal objectiu és moure l’economia de Palma”.

Finalment, el president del jurat de TaPalma i xef de El Bandarra, Igor Rodríguez, ha recordat que “TaPalma no és possible sense els restaurants que hi participen i per això, un any més, vull animar tots els restaurants de Palma a què participin en aquesta edició del concurs i ruta de tapes i còctels”.

Pel que fa als premis del concurs, el guanyador de cada categoria rebrà, a més a més del xec de Makro, un premi en metàl·lic (Tapa TaPalma 600 €, tapa temàtica 500 € i còctel 500 €). A més també es donaran tres accèssits, a la millor tapa maridada amb cervesa Mahou, a la millor tapa elaborada amb DO Oli de Mallorca i al millor còctel elaborat amb producte Antonio Nadal.

Novetats per al mòbil
Cal recordar que, TaPalma 2023, també tendrà una App amb informació dels restaurants que participen en la ruta de tapes i còctels.

En acabar la presentació ha tingut lloc una degustació de producte del Consell Regulador IGP Sobrassada de Mallorca, patrocinador de la tapa temàtica de TaPalma 2023. Així com una mostra de producte de les Cooperatives Agroalimentàries de les Illes Balears.

Inscripcions
Les inscripcions per als bars i restaurants que vulguin participar, tant en el concurs com en la ruta, continuen obertes i podran inscriure’s emplenant el formulari d’inscripció que trobaran en la web www.tapalma.com fins al 30 d’octubre.

Patrocinadors i col·laboradors
TaPalma 2023, és organizat per AgenciaCom i Restauració Mallorca Caeb, compta amb el patrocini oficial de Trasmed; els patrocinadors institucionals són l’Ajuntament de Palma i Passion for Palma, la Fundació Mallorca Turisme i l’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears; també té el patrocini del Palau de Congressos de Palma, Mahou, Consell Regulador IGP Sobrassada de Mallorca, Autovidal, Makro, DO Oli de Mallorca, Distribucions Túnel i Café Rico; la col·laboració de Cooperatives Agro-alimentàries de les Illes Balears, Coca-Cola, KM0, Ascaib, Associació de Bartenders de les Illes Balears, l’Escola d’Hoteleria de les Illes Balears, Ahorro Luz y Gas, CaixaBank, Fundació La Caixa, José Luis Ferrer i Aico; a més de Mallorcadiario.com, COPE, Ultima Hora i Fires i Festes com a mitjans oficials.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat