/

Compte enrere per a l’obertura del “millor Voro fins ara mai vist”

El xef Álvaro Salazar ultima els detalls d'una temporada que, assegura, serà "la millor que hem dut a terme" a la història del restaurant ubicat a Cap Vermell Grand Hotel

El proper 3 d’abril, el restaurant Voro, ubicat a Cap Vermell Grand Hotel, reobrirà les portes. Es consolida per quart any consecutiu, com l’ únic establiment a Balears amb dues estrelles Michelin i dos sols Repsol.

Sota la direcció del xef Álvaro Salazar, Voro continua evolucionant com un referent gastronòmic amb una experiència única que combina la diversitat de sabors d’Andalusia, terra natal de Salazar, i de Mallorca.

Quan falten menys de 20 dies de l’obertura, l’equip de Voro ultima detalls per oferir, un any més, una cuina que es defineix per la llibertat creativa i l’arrelament a la Mediterrània, on cada plat és una expressió de la passió, del compromís amb la terra i de la coherència.

Voro ofereix dos menús degustació, Voro i Devoro, que es reinventen de manera constant per reflectir una cuina viva i en evolució. Cada proposta reflecteix la creativitat del xef Álvaro Salazar i la seva aposta pel producte de qualitat i de temporada, els quals guien la composició dels menús.

En aquests 6 anys, explica Salazar, “Voro és el projecte en què he centrat tota la meva atenció. Estic present cada dia amb el meu equip. Després d’una dècada units, la nostra evolució i aprenentatge va forjant el nostre camí cap a la màxima excel·lència”. Crec fermament que el Voro del demà serà millor que el Voro de l’ahir”, conclou Álvaro Salazar.

Un destí gastronòmic de Mallorca
El restaurant Voro es troba a Cap Vermell Grand Hotel, un complex de luxe reconegut en àmbit internacional per la seva oferta gastronòmica i la seva exclusivitat. Es troba a Canyamel, al municipi de Capdepera, i al costat d’aquest restaurant amb dues estrelles Michelin, l’hotel ofereix altres propostes culinàries com Tapas Bar, Balearic, Ses Oliveres i Hedonist, ubicat al Country Club de l’hotel, cadascun amb una aposta diferenciada basada en la qualitat del producte i la reinterpretació de la cuina tradicional.

Amb la reobertura de l’hotel i Voro el 3 d’abril vinent, els residents de Mallorca tindran l’oportunitat de combinar una experiència gastronòmica d’alt nivell amb una estada en un entorn exclusiu, sense necessitat de desplaçaments llargs. Les reserves ja estan obertes i es recomana reservar-hi plaça davant de l’alta demanda que hi ha per a aquesta nova temporada.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat