Restaurant Can Pintxo

·

Tapes

Carrer de la Rectoria, 1

Sóller / Tramuntana

971 63 16 43

www.canpintxo.com/

15-25 euros

De mayo a octubre: Abierto de lunes a domingo. De noviembre a abril: Abierto de viernes a domingo noche

Abierto de lunes a domingo, mediodía y noche. A partir de noviembre abierto viernes, sábado y domingo noche.

Les tapes i barquetes són l’especialitat del restaurant Can Pintxo de Sóller. N’hi ha de fredes i, també de calentes, d’entre les que cal destacarla barqueta de pernil Guijuelo amb foie i gambes

També i trobareu raccions ideals per compartir com les patates braves, provinents de sa Pobla, el ‘brochazo’ de gambes i rap amb formatge i romaní o el pop a la gallega.

La sala de baix té un aire més informal i pràctica, amb barrils de vi com a taules, mentre que a la sala superior i a la terrassa del carrer hi podeu dinar o sopar més còmodament.

Pel que fa al vi, el restaurant Can Pintxo de Sóller està especialitzat amb el celler mallorquí Macià Batle. Per això, hi trobareu rareses i curiositats enonlògiques d’aquest celler que difícilment trobareu a altres restaurants.

A la part superior, també hi trobareu un reservat amb sofàs per fer-hi còctels i copes.

Comparteix-ho

7 respuestas

  1. Avatar de antonia
    antonia

    Encara no e tingut el gust d,anar,hi però ganes no en falten.

  2. Avatar de Toni
    Toni

    A part de les tapes, ens agradat molt els còctels! Tornarem

  3. Avatar de Clemente
    Clemente

    Las tapas son muy buenas, no hay palabras

  4. Avatar de francisca maria marroig mayol
    francisca maria marroig mayol

    molt bo el sopar i molt bon ambient mus va agradar molt

  5. Avatar de Pere Joan

    Un tracte encantador, a més de poder menjar uns pintxos fantàstics, pots fer presentacions o concerts al local.

  6. Avatar de Ca´n Pintxo
    Ca´n Pintxo

    Moltes de gràcies Maria, es plaer va esser nostro de tenir-vos en es local !!! salutacions !!!

  7. Avatar de Maria del Pilar Mas Maimó
    Maria del Pilar Mas Maimó

    Me va tocar un sopar el mes de desembre i vaig sortir encantada. Tant l´ambient com el personal un 10. Ho recoman a tothom perquè és diferent i el menjar exquisit.

Deixa un comentari

La teva adressa electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris están marcats *