La principal cadena de televisió dels Països Baixos ha estat rodant una sèrie sobre la gastronomia de Mallorca, titulada The Heart of the Mediterranean. La sèrie, produïda per la productora Backbone Marketing, es divideix en 12 capítols sobre els productes locals, principalment ecològics, de Mallorca i pretén mostrar la riquesa culinària de l’illa, a través del cuiner dels Països Baixos, Wim Ballieu.

Els programes combinen les receptes tradicionals mallorquines amb el producte local i la cuina holandesa. Aquesta sèrie va lligada a la publicació d’un llibre que en recollirà les receptes.

Amb l’emissió d’aquesta sèrie per a la principal cadena de televisió dels Països Baixos –on s’arribarà a prop de 2,3 milions de persones– i amb la difusió que es farà a altres canals de comunicació mitjançant un butlletí que té més de 300.000 subscriptors.

El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Rodrigo Romero, president de Palma Film Office, ha fet recentment una visita al Parc de la Mar durant la filmació del darrer capítol de la sèrie The Heart of the Mediterranean, que entre l’1 i el 7 de setembre ha transcorregut per diferents escenaris de Palma com el Mercat de l’Olivar, el cuiner Pau Navarro o el Fornet de la Soca de Palma, com també per altres municipis de Mallorca.