Actualitat / Portada / Reportatges i novetats

El Caneló 2001 de Tomeu Caldentey celebra 25 anys

És un plat que sempre ha estat present al seu menú degustació

·

El cuiner Tomeu Caldentey ha celebrat el 25è aniversari de la creació del seu plat més emblemàtic: el Caneló 2001

Es tracta d’una explosió de sabors i textures que reinterpreta la tradició amb una essència única. Com el cuiner nascut a Sant Llorenç (Mallorca) ha explicat és un caneló suau i melós, fet de pasta wanton, que està farcit amb peus de porc, confit i foie d’ànnera i bolets, a més d’albercocs secs, prunes seques, oli d’oliva i pebre bo

El resultat és un plat deliciós que, per mor de l’èxit que ha tengut entre els seus clients, sempre ha acompanyat el menú degustació que ofereix Caldentey al seu restaurant, situat a sa Coma.

Per celebrar aquest aniversari, dia 3 de maig d’enguany va organitzar una festa al seu restaurant on va servir un milenar de racions del Caneló 2001. El va crear un any després de l’obertura del seu restaurant, que aleshores es deia Molí d’en Bou i es trobava situat a Sant Llorenç.

És un plat que sorprèn i encanta, encara que ja l’hagueu tastat. Si no ho heu fet, o ha passat molt de temps d’ençà que ho féreu, ara pot ser un bon moment de menjar-lo de nou.

Aquí en teniu la recepta, en un vídeo enregistrat durant la pandèmia de la Covid-19: