/

El restaurant Can March de Manacor fa 100 anys

Miquel Gelabert ha publicat el llibre titulat 'De pinyol vermell', que recorre la història familiar d'aquest establiment emblemàtic

Un dels temples de la nova cuina mallorquina acaba de complir un segle de vida. Es tracta del restaurant Can March de Manacor.

Per celebrar-ho, han publicat el llibre De pinyol vermell, que parla de la història d’aquest establiment emblemàtic de Manacor i, alhora, ret un homenatge als seus clients.

Miquel Gelabert, cuiner i copropietari del restaurant explica que hi han volgut deixar constància “de la nostra història familiar, però també de la nostra manera d’entendre la cuina. Hi trobareu receptes de tota la vida, aquelles que formaren el cor del restaurant des dels inicis, i també receptes reinterpretades i evolucionades, fruit del meu camí entre la tradició i l’experimentació”.

El llibre es va presentar dia 4 de desembre, al restaurant, i hi assistiren una bona munió d’amics, familiars i clients. Tots coincidiren en l’elegància del servei i la bona cuina que ofereix la família Gelabert. El restaurant va obrir les portes l’any 1925 i els germans Miquel i Tolo es varen posar al capdavant del negoci fa 25 anys, amb una filosofia nova: fer una interpretació dels plats tradicionals i oferir-ne de nous, sempre amb el producte local i de proximitat com a reclam.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat