Sorry, this entry is only available in Catalan. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Dilluns dia 8 de juliol es llança al mercat la guia Mallorca Gastronomical Tour. La presentació d’aquesta nova i completa obra es durà a terme el mateix dia 8, a les 11.30 hores, al Club Diario de Mallorca (carrer de Puerto Rico, 15 de Palma).

L’acte comptarà amb diferents personalitats com Maria José San Román, xef i propietària del restaurant Monastrell (Alacant) amb 1 estrella Michelin; la xef mediàtica i economista mexicana Zahie Téllez; el cuiner i mestre Antoni Pinya; i el periodista Andoni Sarriegui, que oferiran una xerrada titulada ‘Com sobreviure a la gastronomia’. També hi participarà Tomeu Arbona, forner i creador del Fornet de la Soca, que parlarà sobre ‘Què és la gastronomia?’. A més, per acabar l’acte s’hi servirà un àpat.

La guia ha estat creada per l’especialista i editor gastronòmic Miquel Àngel Adrover i ha comptat amb un equip d’escriptors i periodistes gastronòmics destacats com Andoni Sarriegui, Lola Colom, Bartomeu Font, Lydia Larrey, Martina Zender o Xesca Coll, entre altres, que s’han encarregat de fer una selecció de restaurants, forns i bars de manera objectiva. “No és una guia publicitària, apunta Adrover, sinó una publicació amb rigor, la més completa actualment sobre Mallorca en matèria gastronòmica”.

És un llibre pensat en el visitant turístic ja que s’ha editat en tres idiomes (espanyol, anglès i alemany). En total té 400 pàgines a color i més de 300 ressenyes, i té l’honor de comptar amb el pròleg de la cuinera basca Elena Arzak, nomenada Millor Cuinera del Món l’any 2012. El preu és de 15 euros l’exemplar.

La guia recorre Mallorca en diferents zones i parla de diferents pobles i ciutats, de costums, festes, a més de recórrer els establiments gastronòmics més emblemàtics i peculiars de l’illa, de manera que és una excel·lent eina per aprofundir en la riquesa culinària de Mallorca.