Actualitat / Portada / Reportatges i novetats

Novembre Enològic 2026: el vi torna a ser protagonista a Manacor!

La DOP Pla i Llevant – Mallorca ha organitzat tres propostes pensades per a tots els amants del vi i per a aquelles persones que vulguin aprofundir-hi

·

Durant el novembre, la DOP Pla i Llevant – Mallorca convida a gaudir d’una nova edició del Novembre Enològic, un cicle d’activitats dedicat al món del vi que tendrà lloc a Manacor.

Enguany s’han preparat tres propostes pensades per a tots els amants del vi i per a aquelles persones que vulguin aprofundir en el coneixement dels processos d’elaboració, descobrir noves aromes i sabors i gaudir de maridatges ben especials. 

Les activitats es duran a terme a l’IES Manacor, de 19 a 20:30 hores. Cada activitat té un preu de 20 euros.

Al llarg del cicle, hi haurà la participació de professionals del sector que ens guiaran en diferents experiències enològiques:

1. Tast i vinificacions de vins blancs, amb l’enòleg Miquel Gelabert Miquel. (12/11/2026)
Una oportunitat per descobrir les particularitats de l’elaboració dels vins blancs, conèixer diferents tècniques de vinificació i tastar-ne els resultats.
Inscripcions: https://ticketib.com/events/tast-i-vinificacions-de-vins-blancs

2. Tast i vinificacions de vins negres, amb l’enòloga Pilar Oliver. (19/11/2026)
Endinsau-vos en el món dels vins negres i descobriu com els diferents processos d’elaboració influeixen en les seves característiques, aromes i sabors.
Inscripcions: https://ticketib.com/events/tast-i-vinificacions-de-vins-negres-novembre-enologic-2026

3. Maridatge de vins amb Sobrassada de Mallorca IGP, dirigit per Sergio Pereda, del Club Catador. (25/11/2026)
Una experiència per explorar les possibilitats de combinar els vins amb un dels productes gastronòmics més representatius de Mallorca: la Sobrassada de Mallorca IGP. Un recorregut per descobrir com es complementen i potencien els sabors de dos productes amb una gran identitat.
Inscripcions: https://ticketib.com/events/maridatge-de-vins-amb-sobrassada-de-mallorca-novembre-enologic-2026

Aquest cicle té la col·laboració de l’Ajuntament de Manacor, la IGP Sobrassada de Mallorca i el patrocini de la Conselleria d’Agricultura, el patrocini de la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural i està cofinançat per la Unió Europea.

Comparteix-ho

Deixa un comentari

La teva adressa electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris están marcats *