/

Arriba la I Fira de la Cervesa Artesanal de Mallorca

Aquest cap de setmana teniu una bona oportunitat per conèixer de primera mà una bona selecció de cerveseres naturals de Mallorca

Es farà els dies 16, 17 i 18 de març al Bierkonig Centre de la Platja de Palma

Aquest cap de setmana teniu una bona oportunitat per conèixer de primera mà una bona selecció de cerveseres naturals de Mallorca. Cas Cerveser, Sa ForasteraBeer LoversSa NauRalf Toutatis seran presents al Bierkoing Centre de la Platja de Palma amb totes les cerveses artesanes que elaboren.

L’entrada és gratuïta i cada canya tendrà un cost de 3 euros. La fira es complementarà amb actuacions musicals en directe i propostes per picar. Des de Bierkonig, que està gestionat per l’empresa Nova Hospitality, també han comentat que han creat una cervesa pròpia que serà la que donaran a degustar als seus clients, principalment d’origen germànic, una cervesa també artesanal elaborada per Beer Lovers.

L’horari de la I Fira de la Cervesa Artesanal de Mallorca és el següent:

Divendres s’inaugurarà a les 20.30 hores i fins les 3 de la matinada hi haurà música. Dissabte, romandrà oberta de 12 a 3 h de la matinada, i diumenge obriran a les 12 i tancaran les portes a les 2 h de la matinada.

Si voleu accedir a la ubicació de Bierkonig Centre, clicau aquí.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat