//

Biel Ramon, campió d’Espanya de cocteleria

És el responsable de The Van Bar i del bar s’Avinguda d’Alaró

El LXX Congrés Estatal de Cocteleria, que enguany s’ha celebrat a Mallorca, va finalitzar dia 20 de novembre després de reunir bàrmans d’arreu de l’Estat espanyol en diverses proves, tant tècniques com creatives. La cita, que ha tingut molta  de participació, ha deixat una actuació especialment brillant de l’equip balear i ha servit per triar els professionals que representaran Espanya al Mundial de Cocteleria, que se celebrarà a Macau (Xina), entre els quals hi ha el mallorquí Biel Ramon.

Després de dos anys encapçalant el rànquing balear i d’haver estat campió estatal de Coneixement, Biel Ramon —responsable de The Van Bar, servei de cocteleria per a esdeveniments, i del bar s’Avinguda d’Alaró— ha fet una edició rodona: s’ha proclamat campió de la prova de tast, de coneixement i degustació, a més, campió estatal absolut.

Per al cocteler mallorquí Biel Ramon, que també és llicenciat en Història per la Universitat de les Illes Balears, aquest palmarès representa no solament un reconeixement a la feina feta i a l’exigència tècnica, sinó també l’oportunitat de defensar el nom de les Illes Balears en un escenari internacional de primer nivell com és el Mundial de Cocteleria.

L’equip balear ha comptat també amb altres noms propis. Ángel Pérez, de la cocteleria Brassclub, ha estat distingit amb el guardó a la millor tècnica i s’ha imposat en la categoria Monin, i ha completat així una participació molt sòlida dins el campionat.

Han completat la formació balear Manuel Perrone, al capdavant de Bar Events Mallorca i amb una dilatada experiència en competicions de flair, i Alberto Ramírez, de BB Cocktail Bar (Menorca), que s’ha estrenat enguany en un campionat estatal.

Pel que fa a la resta de premis, el Speed Challenge ha tingut com a vencedors Biel Ramon i Johnny AguilarAna Saenz va guanyar el primer premi en modalitat Cafè de Lady Amarena. En el concurs de Sirope Sanz, els guardons han estat per a Tamara MartínClaire Lázaro i Nara Pala. Finalment, el Gran Premi Gin Xoriguer & Schweppes ha reconegut el treball de Guillem Fernández i també el d’Ángel Pérez, que ha tornat a destacar entre els millors.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat