La tradició i l’avantguarda del reconegut Forn Can Segura arriben a Palma. Aquesta empresa familiar dedicada al forn i a la pastisseria des de fa quatre generacions oferirà a partir d’aquest dijous 15 de setembre, des de les 8 hores les delícies tradicionals al municipi de Palma.
Can Segura mantendrà els dos locals a Muro i a Can Picafort, i passarà a tenir un nou espai, concretament on es trobava l’antiga pastisseria Rívoli, un dels comerços emblemàtics del centre de Palma, fundat pel gran mestre mallorquí Joan Riutort.
D’aquesta manera i gràcies a l’entesa entre els propietaris actuals de la Pastisseria Rívoli, Joan Fernàndez i Sagrario, i Joan Tugores Segura, del Forn Can Segura, aquesta zona de Palma recuperarà un dels establiments mítics al carrer Antoni Marqués núm. 27. “El 1994, any de la seva fundació, vaig tenir l’oportunitat de conèixer personalment Joan Riutort, un pastisser avançat i fundador de la pastisseria Rivoli, i també el professional que jo més admirava», explica el forner.
Els valors de Can Segura es basen en el respecte per l’ofici, sempre ofereixen el millor producte i la màxima qualitat i cerquen sempre la diferenciació amb l’artesania com a senya d’identitat. Segura remarca que la que va ser Pastisseria Rívoli, fundada pel gran mestre mallorquí Joan Riutort, a qui tant admirava, passarà a ser Forn Can Segura, i «n’intentarem ser uns dignes successors”.
Joan Tugores Segura és l’actual propietari de Forn Can Segura, empresa familiar dedicada al forn/pastisseria des de fa 4 generacions i que disposa d’un dels forns més antics de Mallorca que data del 1870.