Més de 500 persones han participat en els dos primers mesos de l’activitat
Aquest dijous i divendres del mes de març continuen les sessions del Tasts Gastronòmics. Durant els dos primers mesos (gener i febrer) ja hi han participat més de 500 persones als 7 municipis on es duen a terme (Palma, Inca, Bunyola, Marratxí, Sant Llorenç, Sineu i Andratx).
ELS PRODUCTORS CONVIDEN A TASTAR ELS PRODUCTES ALS ASSISTENTS
Es tracta d’una experiència gastronòmica propera atès que el nombre màxim d’assistents és de 30 persones. Per això, les sessions són agradables i permete conèixer de prop les persones responsables de les empreses més destacades de l’illa. Ells mateixos en fan les presentacions i conviden els assistents a tastar uns aliments que es caracteritzen per la qualitat i l’exquisidesa.
Hi participen 14 empreses: Vins Jaume de Puntiró, Galletes Gori de Muro, Formatges Burguera, Embotits Munar, Gelats Valls, Ses Antigues Neules, Cervesa Galatzó, Confitures Estel Nou, Mel Son Gravot, Licor Sermita, Vins Can Vidalet, Formatge Son Jover, Embotits Matas i Olis de Jornets.
L’activitat ‘Tasts Gastronòmics‘ nasqué l’any 2011 amb la finalitat de donar a conèixer els productes i la gastronomia illenca. La iniciativa nasqué de la guia gastronòmica Anardetapes, nascuda el 2006, que compta amb més de 8.000 visites mensuals i és pionera en l’àmbit gastronòmic a Internet en l’àmbit de Mallorca. S’encarreguen d’organitzar els Tasts Anardetapes, juntament amb l’Obra Cultural Balear, l’entitat fundada l’any 1962 per promoure la llengua i la cultura pròpia i defensar el dret de les Illes Balears al ple autogovern.
Consultau les sessions del mes de març (dies 21 i 22) a: www.gastronomicament.cat/tasts
Avui continuen els Tasts Gastronòmics a Bunyola, Marratxí, Sant Llorenç, Andratx, Inca i Sineu…. http://t.co/vz9O6wE0Sk