Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Catalán. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ja són més de 50 persones les que s’han intoxicat per haver menjat al restaurant Dragon Sushi de Palma. Així ho ha informat la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Salut i Consum.

Les persones, que varen consumir aliments en aquest restaurant de menjar oriental del carrer Blanquerna, han hagut de ser ateses als hospitals de Mallorca amb símptomes de gastroenteritis. Dos dels casos han donat positiu en salmonel·la i 10 més estan pendents de proves microbiològiques. «El balanç podria augmentar les properes hores, ja que és possible que centres d’atenció primària comuniquin més casos que ara atenen», han explicat fonts de la Conselleria de Salut.

Cal remarar que els primers casos varen ser detectats dissabte. L’endemà, diumenge, els inspectors de Seguretat Alimentària varen visitar el restaurant i varen acordar el tancament cautelar de l’establiment per evitar nous afectats.