Actualitat / Reportatges i novetats

Unes festes de Nadal amb productes de les Balears

Ara que s’acosta Nadal, és important tenir en compte els productors locals per donar suport a…

Ara que s’acosta Nadal, és important tenir en compte els productors locals per donar suport a veïns i empreses properes, especialment en uns moments complicats.

Així ho poden de manifest dues campanyes: la del Consell de Mallorca -titulada Si vols menjar-te el món, comença per Mallorca– que té com a imatge al cuiner amb estrella Michelin Andreu Genestra, al pagès Miquel Gual i a la peixetera Marta Vila. En podeu veure el vídeo aquí:

La segona és la campanya que han posat en marxa els consells reguladors de la Denominació d’Origen Oliva de Mallorca, DO Binissalem, DO Pla i Llevant, DO Formatge Maó-Menorca, DO Oli de Mallorca i de la Indicació Geogràfica protegida Sobrassada de Mallorca i de la IGP Vi de la Terra Mallorca, uneixen forces amb el missatge #UnNadaldeQualitat, per incentivar el consum d’aliments fets per aquests agricultors, ramaders i vinaters.

Aquests elaboradors destaquen que a dates tan assenyalades com les Festes de Nadal, els productes, de proximitat i de qualitat diferenciada com el formatge, la sobrassada, l’oli, l’oliva i el vi, haurien d’estar entre les preferències de les paneres, de les taules familiars, de les cartes als Reis d’Orient. Una iniciativa que té el suport del Govern de les Illes Balears a través del FOGAIBA. En podeu veure el vídeo, aquí:

Comparteix-ho

Deixa un comentari

La teva adressa electrònica no es publicarà. Els camps obligatoris están marcats *