/

Curs de planificació de cultius hortícoles

L'Associació de la Producció Agrària Ecològica de Mallorca (APAEMA) ha organitzat per al mes de desembre de 2019 el curs Planificació de cultius hortícoles

L’Associació de la Producció Agrària Ecològica de Mallorca (APAEMA) ha organitzat per al mes de desembre de 2019 el curs Planificació de cultius hortícoles.

La iniciativa formativa té com a objectiu donar les eines necessàries per fer una programació de cultius hortícoles adequada a Mallora. L’impartirà Borja Camí, tècnic especialitzat en hoticultura ecològica, que parlarà dels cicles de cultiu i la planificar-los en funció de la demanda, les proteccions hortícoles, el cultiu dins i fora de l’hivernacle, entre altres aspectes.

És un curs de nivell avançat que s’adreça a pagesos, tècnics i persones aficionades amb interès en la temàtica. S’impartirà a Manacor, a l’Espai na Camel·la, el dimecres 11 i el dijous 12, de 16 a 21 hores.

Tot i que és gratuït, en cal inscripció prèvia a: https://forms.gle/1gyy7RyvGyauY7db6

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat