20 periodistes de Milà i Roma coneixen de primera mà paisatges, lloc emblemàtics i la gastronomia de l’illa

L’Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB) ha organitzat a Mallorca una acció promocional denominada ’48 h Mallorca Foodie Experience’ i destinada al mercat italià.  L’objectiu és promocionar la gastronomia de l’illa de la mà dels  xefs, que actuen com a ambaixadors  de la  cuina mallorquina durant els dos dies que ha durt l’esdeveniment, del 10 al 12 d’octubre.

’48 h Mallorca Foodie Experience’ és una autèntica experiència gastronòmica que han gaudit un total de 20 periodistes de Milà i Roma per tal de conèixer de primera mà l’illa de Mallorca com una destinació de qualitat a través de l’alta gastronomia, els seus xefs més destacats, els seus paisatges i la seva cultura.

Per tal d’aconseguir tot això, l’ATB ha creat una experiència única per aquests dos dies durant els quals els xefs han sortit de les seves cuines i han fet les seves creacions culinàries a llocs tant emblemàtics de Mallorca com el Claustre de Sant Francesc, les Salines d’es Trenc o a la vinya de Bodega Ribas, entre altres.

Els xefs que participen en aquesta experiència són Fernando Arellano, Andreu Genestra, Adrian Quetglas, Santi Taura, Tomeu Caldentey, Miquel Calent, Sergi Camats, Maria Solivellas, Caterina Pieras i Marga Coll, com també altres figures destacades com el mestre cansalader Xesc Reina o el forner Tomeu Arbona i el pastisser Lluís Pérez.

Els periodistes que hi participen escriuen per a publicacions gastronòmiques, revistes de viatge i lifestyle, blogs gastronòmics i de turisme de luxe.

Amb aquest press trip experiencial, l’ATB pretén promocionar les Illes Balears com a destinació de qualitat a través de la seva gastronomia i donar a conèixer una cuina creativa i d’avantguarda amb productes de temporada, influències tradicionals i basada en la dieta mediterrànea de proximitat, sostenible i arrelada al territori.