/

Més de cent cellers d’arreu del món participaran a FEVI 2024

La cita tendrà lloc el 26 de febrer al Palau de Congressos de Palma

Els amants del vi tenen l’oportunitat de tenir al seu abast més de 100 cellers i un milenar de referències de vi. El motiu és que enguany se celebra FEVI, el festival del vi més important de les Illes Balears.

La cita, de caràcter biennal, se celebrarà el dilluns vinent, 26 de febrer, de les 10 a les 21 hores, al Palau de Congressos de Palma. D’entre aquest centenar de cellers hi destaca la presència del vinater Raül Pérez, que presentarà el vi Kolor, fet amb l’artista Okuda San Miguel. També hi seran presents Vall Llach (Priorat), Binigrau (IGP Mallorca), De Sousa (Porto), Abadía de Retuerta(Ribera del Duero), Pazo de Rubianes (Rías Baixas), le Morette (Lugana Mandolara), Gramona (Corpinnat), Toni Gelabert i Miquel Gelabert (Pla i Llevant – Mallorca), Lustau (Xerès), entre d’altres.

Per assistir-hi, cal dir que l’entrada és ambinvitació per a `professionals del sector horeca o mitjançant la compra de tiquet, que es pot adquirir a www.islacatavinos.com (preu 25€).

Catavinos és una de les distribuïdores de vins de mitjana i alta gamma més destacades de les Illes Balears. Valislav Vili la va fundar l’any 2001 i des de llavors, treballen amb més de 250 cellers d’arreu del món. També fan feina amb alguns cellers mallorquins en diversos projectes ecològics. Des de la seva seu, que està al polígon de Can Valero, surt cada dia la seva flota de vehicles per satisfer la demanda dels millors restaurants de l’illa i de les cadenes hoteleres més prestigioses de les Balears.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat