Disculpa, però aquesta entrada només està disponible en Alemany. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Begudes Puig presenta la nova imatge, que ret un homenatge als 88 anys del seu impulsor

Begudes Puig ha presentat la nova gamma de productes que comercialitzarà de forma imminent. Es tracta del format de 20 cl en botella de vidre de Puig Lemon i Pinya Puig, que intentaran cobrir el buit deixat per la firma Pep Lemon, que ha tancat provisionalment.

Julià Puig, gerent de l’empresa, ha explicat que fins ara només es distribuïa en el format de 1 l i 500 cl en ampolla de plàstic i que també se servia a domicili. “Amb la desaparició de Pep Lemon la setmana passada i el tancament definitiu de la planta de Pepsi is’havia perdut la producció i distribució local de refrescos en envasos retornables”, explica Julià Puig, qui vol mantenir l’esperit i els valors de com ha treballat sempre la seva família.

La nova imatge de Pinya Puig clàssica, de color vermell, ret un homenatge als pares de Julià Puig, mentre que la nova recepta, elaborada amb garrova i amb etiqueta de color verd, està il·lustrada amb els futurs hereus de la marca.

En la mateixa línia de conservar, mantenir i impulsar els productes i valors locals, s’implica en el projecte, Rafel Vaquer dibuixant i creador del personatge de còmic Johnny Roqueta, Vaquer ha il·lustrat la Birra Roqueta, una cervesa artesana elaborada a Alaró, derecepta única. D’altra banda, la imatge de Puig Lemon també és la del roquer Johnny Roqueta: “és la llimonada més canalla per tirar-la a un Xoriguer”, va apuntar de manera còmica Vaquer.

Begudes Puig comercialitza sifons i refrescos a domicili des de l’any 1927. La seva fórmula de negoci segueix sent la mateixa repartiment i recollida dels envasos retornables. Més informació al web: www.mallorquinament.es