/

Rap per promocionar el producte de Mallorca

El Consell de Mallorca engega aquesta setmana una nova campanya de Nadal a favor del producte de Mallorca i del sector productiu de l’illa

El Consell de Mallorca engega aquesta setmana una nova campanya de Nadal a favor del producte de Mallorca i del sector productiu de l’illa.

La campanya i la seva cançó de rap original utilitza l’expressió «Ja ho val» per fer un joc de paraules i remarcar el valor que tenen els productes elaborats a Mallorca. La lletra de la peça musical, obra del raper Rafel Swing, parla de l’esforç i la dedicació dels treballadors i treballadores del sector productiu i artesà de l’illa per fer uns productes que són garantia de qualitat.

Precisament, cinc representants del sector protagonitzen els vídeos i gràfiques de la campanya. Són Antoni Sans (Karretània), Esperança Nadal (Vins Nadal), Isabel Vicens (Agromallorca), Tomeu Fuster (Teixits Vicens) i Coloma Crespí (Espècies Crespí).

El conseller Jaume Alzamora ha recordat que el suport del Consell al sector productiu i les iniciatives que l’impulsen es manté tot l’any, però «feim un esforç major en aquesta època de festes perquè és quan hi ha un consum més alt, i tot suma. Aquesta campanya, que té les condicions necessàries per fer-se viral, contribuirà a que les llars i la ciutadania rebin més missatges en positiu del nostre producte i de les nostres empreses».

Alzamora també ha volgut deixar palès que «la feina de productors i artesans suposa una activitat que enriqueix el nostre model econòmic», ja que implica feina per a milers de treballadors i un tipus d’empreses i iniciatives comercials separades del monopoli turístic. «Els hem de donar suport, ens hi jugam molt», ha conclòs.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

*

code

 

Latest from Actualitat