Actualitat / Reportatges i novetats

Tast d’oli i passeig per l’olivar d’Olis Verderol

Si voleu conèixer com es fa l’oli i voleu tastar l’oli novell d’enguany, Els germans Joan…

Es farà el diumenge 3 de desembre 

Si voleu conèixer com es fa l’oli i voleu tastar l’oli novell d’enguany, Els germans Joan i Martí Mayol, de la tafona Picarandau, han preparat una activitat ben entretinguda.

Diumenge 3 de desembre, a les 11 hores, a es Colomer (camí de Can Palou, 5) podreu conèixer i tastar els olis de les varietats d’oliva Frantoio, Piqual i Arbequina. A més, Joan Mayol us convidarà a passejar  per l’olivar i hi podreu fer una pellucada d’oliva per salar. Per assistir-hi tan sols heu de confirmar l’assistència a i rebreu la ruta que es farà.

Joan Mayol és autor del Llibre de l’oli (El GallEditor, 2013). Juntament amb el seu germà tenen devers 2.500 oliveres sembrades, una finca que el segle XIII va pertànyer al pare del filòsof i escritor Ramon Llull. D’aquesta terra en surten els olis Algebicí i Verderol.