Disculpa, pero esta entrada está disponible sólo en Catalán. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Unes 150 persones han assistit a la presentació del segon número de la revista de Chefs(in) La marca, que agrupa xefs d’alta cuina, ha presentat el dilluns la nova publicació de 200 pàgines a color que ha estat dissenyada per Atlas, i que està il·lustrada amb les fotografies de Nando Esteva.

Chefs (in) és una marca de l’empresa de màrqueting i comunicació DeacordeAraceli Bosch, sòcia de l’empresa, va explicar que la revista combina gastronomia, art i producte. De fet, es divideix en 5 seccions: Portrait mostra el cuiner més enllà de l’ofici i té com a protagonistes Daniel Moreno (Can Simoneta), Cati Pieras (Daica), Ariadna Salvador (Clandestí) i el cocteler Joan Canals, entre altres. L’apartat Talk ofereix diferents entrevistes amb Andreu Benítez (Botànic), Víctor García (La Fortaleza). També hi ha un apartat per a la creativitat que en aquest número se centra en la reinterpretació del variat, amb els artistes Albert Pinya i Pep Guerrero; a més de la secció Life que parla de les matances i dels comerços emblemàtics de Palma; i una guia de restaurants.

La cita va comptar amb la participació de Bel Busquets, vicepresidenta del Govern de les Illes Balears, que va destacar la importància de la publicació per difondre el patrimoni gastronòmic entre residents i turistes. També hi va intervenir Antoni Noguera, batle de Palma, qui va anunciar que l’Ajuntament de Palma s’hi ha implicat perquè ofereix un espai per reivindicar comerços emblemàtics, als quals «l’Ajuntament els dona una mà amb ajuts especials», a més, va remarcar que la gastronomia, juntament amb la cultura i el patrimoni són eixos d’actuació primordial i que espera poder presentar el tercer número a la fàbrica de Can Ribas, que l’estan rehabilitant per fer-hi un centre teatral; i el quart número a l’antiga presó de Palma, on hi espera fer un centre artístic.

La revista, editada en anglès i espanyol, es pot comprar als quioscos per 10 euros o al web de Chefsin. Cal comentar que per a la portada s’ha optat pel color Living Coral, que l’empresa Pantone va triar com a color de l’any 2019

La cita també va servir per conèixer i tastar Pinup el vi que Tomeu Llabrés de Can Verdura Viticultors ha elaborat expressament per a Chefs (in) i per a la distribuïdora Vinàmica.