Byblos

Amb la canya sempre us serviran una tapa, i en quedareu ben satisfets, com també hi quedareu amb la seva carta variada de racions i altres especialitats. De les primeres recomanam el pollastre amb curri i fruites tropicals, les croquetes casolanes(espinacs, bacallà o pernil) i les braves. A més hi ha entrepans, amanides i postres com el pastís de pastanaga o el bescuit de xocolata.

Visualitza el mapa complet

7 comentarios

  1. el unico inconveniente que tiene es que el dueño es «un puto madridiste des collons», pero el trato al cliente es excelente y las patatas brabas tienen un toque personal que les da un sabor unico

  2. Jo visc a prop des Byblos i m´hi he fet addicta. Cada vegada que vé qualcú a visitar-me o simplement vull sortir a sopar o a prendre alguna cosa amb es amics acab allá. Tenc tres motius, primre que tot és molt bo i sa qualitat-preu està molt bé; segon que sol tenir bon ambient a pesar que tenen TV; i tercera que està devora ca meva i puc beure sense passar pena per conduir, ha ha ha. En fi que endavant i seguiu així.

  3. yo no es por contradecir a lola pero me parece que esta un poco equivocada .Si es cierto que hay dias que esta super lleno y no te la ponen al momento pero luego si se la pides te la trae y de muy buena calidad .Si para ti el jamon serrano ,lomo enbuchado ,chorizo a la plancha,queso mahones etc … no son buenos pinchos pues que se le va a hacer .A nosotros nos encanta tanto sus pinchos como sus tapas y raciones que estan muy pero que muy bien ,y a un precio mas que razonable ,y generosas . La limpieza del local y el trato de sus camareros son exepcionales nada mas y que lo recomendamos tanto si vives en la zona tanto si no .Enhorabuena chicos seguid asi

  4. Lo de la tapa con la bebida a veces de te la ponen, otras se les pasa; la tapa en caso de que te la pongan es de batalleo, tipo pan con algo encima, normalmente mal embutido.
    Las raciones y demás son de calidad media/baja.Precios «normales».
    No merece la pena, salvo que vivas por allí para tomar una cañita antes de comer en casa.

  5. Lo de la tapa con la bebida a veces de te la ponen, otras se les pasa; la tapa en caso de que te la pongan es de batalleo, tipo pan con algo encima, normalmente mal embutido.
    Las raciones y demás son de calidad media/baja.Precios «normales».
    No merece la pena, salvo que vivas por allí para tomar una cañita antes de comer en casa.

    • Estic amb n’Alberto, et queixes si et donen una tapa? Tu saps lo complicat que és trobar un local on et donin res amb una canya o un refresc? Si no t’agrada, avisa i m’ho menjaré jo 😉

  6. Aquest bar és una passada. Posen una bona tapa amb la beguda (a mi m´agrada molt la de pollastre amb curri) i tenen una carta ben variada.

    Amb el bon temps, m´encanta passar un vespre a la terrassa del carrer.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

*

code