Vídeo: Som pastor, una petita meravella
En Miquel té 11 anys i viu als afores del petit poble de Santa Eugènia, al centre de l’illa mediterrània de Mallorca.
S’aixeca cada matí i té cura dels seus animals, abans d’anar a l’escola. Això és el pitjor que tenen, diu, «cal donar-los de menjar cada dia, tots els dies».
Ell els mata per alimentar la seva família, i mostra una consciència clara i conscient de la mort, parlant de la importància de saber el que menjamm i com arriba a la nostra cuina.
Gaudint conscientment la seva infància, ell entén que és un pas molt important per convertir-se en l’adult compromès somia ser. Un guanyador contemporani. Un heroi senzill local. Aquesta és la història d’un jove que pensa com un home savi i experimentat.
Som Pastor (I am a shepherd) from Borja Zausen on Vimeo.













Deixa un comentari