Amb motiu de la celebració del Dia Internacional del Cava torna a convocar-se una acció digital global que connecta el cava amb el món de l’art. ‘Cava Design Contest’ és el concepte creatiu de la campanya per promocionar el Dia Internacional del Cava. La idea radica en crear un concurs de disseny gràfic d’àmbit internacional sota l’etiqueta #CavaDesignContest.
Un jurat votarà pel millor disseny per donar vida a una placa de Cava d’edició limitada. La idea és fer partícip a qualsevol usuari de la xarxa que hi estigui interessat o tingui habilitats de disseny gràfic. La proposta guanyadora cobrarà vida en una edició limitada d’ampolles de la denominació d’origen (DO) que donaran al guanyador visibilitat i reconeixement. El guanyador rebrà un kit de caves de l’edició exclusiva amb el seu disseny de placa. A més, l’artista guanyador s’esmentarà als diferents canals de comunicació de la DO Cava.
Detalls del concurs
Així, torna el concurs de disseny gràfic en el qual un jurat format per la DO Cava i la dissenyadora María Diamantes, reconeguda pel seu estil que es caracteritza per la síntesi de formes i colors amb una paleta reduïda i la simplicitat de les siluetes, votaran el disseny més original d’una placa de Cava. La participació en el concurs s’obrirà el dia 12 de juliol (el Dia Internacional del Cava) i es podrà concursar fins al 23 de juliol. El 26 de juliol es comunicarà el guanyador o guanyadora.
L’objectiu és fer partícip qualsevol persona que tingui habilitats de disseny gràfic o simplement sigui un aficionat. Les plaques de Cava, algunes de les quals s’han fet en argent i or, són un element molt cercat per col·leccionistes.
Inscripcions via web
La convocatòria del concurs s’ha llançat en els diferents canals socials de la DO Cava i s’ha sol·licitat als participants que usin l’etiqueta #CavaDesignContest. La participació es canalitzarà a través de la pàgina web de la DO Cava i els dissenys es podran enviar a través del formulari següent: https://www.cava.wine/es/descubre/cava-design-contest/sube-diseno-cava-design-contest/
A l’edició de l’any passat, s’hi varen presentar 35 dissenys de plaques de cava, que va guanyar Anthony Weber. La DO cava va fer una edició limitada de 1.600 ampolles de cava de guarda superior amb la placa dissenyada per Weber.