/

La cervesera San Miguel dona suport al comerç local

La cervesera San Miguel ha posat en marxa la campanya 'Ciudades Magníficas' amb la qual dona suport al comerç local i al sector de la restauració

La cervesera San Miguel ha posat en marxa la campanya ‘Ciudades Magníficas’ amb la qual dona suport al comerç local i al sector de la restauració.

Silvia Delgado, directora de màrqueting de cerveses San Miguel, explica que fins al el proper 30 de novembre, un total de 31 establiments de la restauració i 16 petits comerços de Palma uniran sinergies per contribuir a la reactivació econòmica dels negocis participants en particular i del sector en general, una acció que mostra el compromís de la marca amb la cultura local i el teixit comercial.

Com funciona
El primer pas de l’acció comença als 31 bars magnífics de Palma (Bar El Puente, Mercat 1930, Taverna 1930, Cafeteria 80, Taj Mahal de Blanquerna, Blanquerna 65, Bistro 48, Bar Taxi, Kenzo, Sa Ronda, Cafeteria Es Carreró, Maura, Cuco Cocina, Tasquita de la Esquina, Bar La Rambla, Tulsa, Balanguera, Sa Clau, Cafeteria S Oliver, Cafè Plaça Santa Eulàlia, Bar Sa Trobada, Blat Madur, Temptacions, Whoops, Corsario, Luna Llena, Bar Indústria, El Fogón, Pesquero, Vermú Tortillería, i La Bóveda Restaurant).

Quan un client demani una de les cerveses de la gamma Magna de San Miguel s’activa la possibilitat de guanyar un val de 50 euros per bescanviar a les 16 botigues que col·laboren a la campanya a Palma (Gordiola Vidreria, Xino’s, El Águila, Rata Corner, El Closet de Mayte, Especias Crespí, La Librería del Savoy, Estilo San Feliu, Deguayhaus Palma, Mallorca Delicatessen, Interlar, La Luna, Entre Jabones, Flores Borneo, D’Menorca, Perfumeries Tin Tin).

El consumidor haurà d’introduir a la web de la promoció el pincode que es troba a l’ampolla de la cervesa Magna de San Miguel i així podrà participar en la promoció.

Deixa un comentari

Your email address will not be published.

 

Latest from Actualitat