Aprofitant la temporada de llampuga hem volgut fer aquest plat tan simple i tan bo. Per ventura el fet que només puguem trobar-ne en una època de l’any la fa més atractiva.
Per començar, untarem generosament de formatge, quatre de les sis llesques del pa de motlle. Després, les col·locarem unes sobre les altres aconseguint dos sandvitx de tres pisos. Els farem dos talls, a fi de que ens quedin vuit porcions. Ja tenim la base feta.
Damunt una llesca de pa torrat, hi col·locam tires de pebres vermells torrats, amanits amb sa,l all i oli. Hi posam damunt unes anxoves i damunt d’aquestes, hi estendre una lleugera capa de allioli. Finalment ho gratinam.
·
·
0