Posarem dins el tassó la gelatina neutre, l’aigua i el sucre. Ho programarem 5 minuts, a 100 graus, velocitat 2.Després, incorporarem el sobre de gelatina amb sabor, ho mesclarem programant 10 seg…
Encalentim el forn a 170ºC a dalt i a baix. Posam dins un bol la farina, el sucre, l´oli i els ous, ho batem tot plegat. Quan tot estigui ben homogeni, hi afegim la pastanaga i la llevadura.
Després …
·
·
0