Posem tots els ingredients dins el pot de la thermomix 20 minuts, a 100º, velocitat 1. En haver passat aquest temps afegim 5 segons a velocitat 4.
A continuació, ho col·lem amb un col·lador fi i ho aboquem dins botelles de vidre.
Posar les maduixes en el vas de la Thermomix i les triturem 20 s/velocitat progressiva 8-10.
Afegir la resta d’ingredients i programar 8 minuts/90º/velocitat 4.
Repartir la barreja en gots, deixar refredar i guardar-los a la nevera.
Es poden acompanyar de nata muntada, jo els vaig empolvorar amb cacau mòlt.
Per a la base: Triturem les galetes i les barregem bé amb la mantega. Després, repartim la barreja i la premem amb una cullera al fons del motlle fins que quedi ben aplanat i aixafat a la base. Ho deixem reposar a la nevera.
Per fer aquest pastís necessitem un motlle desmuntable de mida mitjana.Triturem les galetes amb una picadora i hi afegim la mantega fosa. Omplim el fons del motlle amb la barreja pitjant-la fins que quedi ben compacta.
·
·
0