Aquesta recepta és molt, molt senzilla, ja que és fa en un moment i a més no hem d’escatar les orades, basta que els tragueu les butzes.Posarem dins el tassó l´aigua i programarem la Thermomix 8 …
Primer de tot tallam les sípies a daus, tallam les cebes a juliana i ratllam les tomàtigues.Després, dins una greixonera mitjana (per 4 persones) encalentim l´oli d´oliva i després hi ficam la sí…
·
·
0