Recepta per fer un pastís de carabassa i xocolata. Si vols estalviar temps, pots utilitzar la base de compra, que no caldrà pre-coure-la, encara que val la pena fer-la casolana
Poseu l’aigua i les cireres en un cassó, amb el sucre i porteu-lo a ebullició. Baixeu el foc al mínim i coure, removent-ho de tant en tant, i pressionant lleugerament les cireres per aixafar-le
Bateu 4 ous amb 200 g de sucre. Després, hi afegiu 250 g d’ametlla molta, 30 g de coco ratllat, la ratlladura de mitja llimona i mitja culleradeta de sal.
En una olla petita posem la xocolata i la fonem, però amb molt de compte de que no bulli. Quan la xocolata estigui desfeta, afegim la mantega i la fonem.
Primer de tot cal reserveu 2 clares (o blanc d’ou). A part, bateu els 3 rovells amb els 2 ous sensers restants i 100 g de sucre fins que doblin o tripliquin el seu volum i quedin ben escumosos.
Amanir la rúcula amb una mica d’oli, vinagre, sal i pebre negre. Posar al plat amb unes làmines de poma i uns cruixents de formatge parmesà (posant formatge ratllat sobre una paella antiadherent o al forn).
·
·
0